Ograniczony będzie dostęp do Urzędu Skarbowego w Piasecznie. Nie będzie można w nim składać wizyt od 17 do 24 marca 2021 roku. Publikujemy komunikat instytucji.
PODATKI MOŻESZ ROZLICZYĆ NA 2 SPOSOBY:
• on-line poprzez Twój e-PIT, e-Deklaracje,
• w urzędzie poprzez wrzucenie deklaracji, pism, innych dokumentów do wystawionych urn; w tym przypadku bez potwierdzenia wpływu do urzędu.
Skontaktuj się z Urzędem Skarbowym poprzez ePUAP oraz telefonicznie.
Udzielanie informacji w sprawie podatków:
PIT – tel. 603 096 714, 22 726 68 40;
VAT – tel. 22 726 68 76, 22 726 68 38, 22 726 68 87, 22 726 68 34;
CIT – tel. 22 726 68 13;
sprawy karne skarbowe – tel. 22 726 69 06;
spadki, darowizny – tel. 22 726 69 14;
rejestracja podatników – tel. 22 726 67 10, 22 726 67 11, 22 726 67 12;
egzekucja administracyjna – tel. 22 726 67 18, 22 726 67 17, 22 726 67 16, 22 726 67 21, 22 726 67 25;
rachunkowość podatkowa – tel. 22 726 68 24, 22 726 68 28, 22 726 68 27;
kontrola podatkowa – tel. 603 096 741, 22 726 68 18;
komórka wierzycielska – tel. 22 726 69 11, 22 726 69 31, 22 726 69 13;
sprzedaż nieruchomości – 22 726 69 21;
sprzedaż nieruchomości, karta podatkowa, działy specjalne produkcji rolnej, wnioski split payment – 22 726 69 20;
postępowania podatkowe, osoby duchowne, split payment – 22 726 69 24;
postępowanie podatkowe VAT – 22 726 69 24, 22 726 69 19;
postępowanie podatkowe – podatek dochodowy – 22 726 69 23.
Adres e-mail Urzędu Skarbowego: us.piaseczno@mf.gov.pl.
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na www.podatki.gov.pl.
Wyświetlono: 2413
